onsdag 3 december 2008

Ugh

You Are Warrior II
You are confident and brave. Failure is not an option for you.You aren't easily intimidated or scared off. You will stand and fight.You have more endurance than anyone you know. You have a will of steel.When other people are giving up, you're the one just getting started.


Där ser man. Krigaren. Det är först nu på senhösten som jag verkligen har börjat uppskatta krigarserien, den är nästan väl tung för mina axlar. Men nu funkar den. Och tydligen så är jag också en krigare. Fast jag är pacifist.

Så, vilken asana är du?
http://www.blogthings.com/whatyogaposeareyouquiz/

5 kommentarer:

Unknown sa...

The Tree Pose är jag tydligen. :)

linda sa...

Min ananas är the Bow Pose. Det är ju fint att veta ifall jag nångån börjar yoga! :)

Ida sa...

lotta---> Trädet, tryggt och bra :)

linda---> Ananas, fniss :D The bow pose, det låter väldigt smidigt. Och ja, ifall du börjar yoga så kanske du känner en speciell samhörighet med just den positionen.

Nina sa...

Jag är Crow pose, eller Bakasana, som vi så påpassligt har tränat de senaste onsdagarna :)

Ida sa...

*smyggooglar bakasana för att inte verka riktigt bakom takana* Aha! Den som jag inte riktigt lyckats spika än. Men jag tycker om den, liksom huvudstående så är det en utmanande och kraftfull position. Ska sätta in det i programmet på lördag morgon, öva lite till onsdan.