söndag 22 november 2009

Tvinnar


Balanserar mittemellan. Så då blir min vardag också lite tudelad. Idag har jag och chix bundit vår första lingonkrans vilket nästan gick som en dans. Betänk dock, när ni ser bildbeviset, att vi aldrig gjort en dylik och däför är det fullständigt förlåtet att det är aningen (sure!) vind och sned. Då ser man att den är hejmlaga.


Ikväll ska jag klämma finnar och se på Twilight, den första.


Så blir min vardag mina vänner, en tudelning mellan vuxen och ungdom.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Den är ju jättefin! Blev inspirerad, tack för det, snart bär det ut i skog och mark för att hämta material.
Ha en bra början på veckan! Vi ses på onsdag hoppas jag.

Å sa...

Tack tack, är pinsamt nöjd över den, har redan fixat material till nästa kranselikrans.
Allt gott till dig och vi syns på onsdag in the sign of yoga (övers. i yogans tecken)