torsdag 13 augusti 2009

Romantik

Romantik a la småbarnsår. Jag och min man firar bröllopsdag imorgon, fem fina år som äkta makar och sedan fem till som oäkta. Nåväl, a demain är det fem år sedan vi knöt hymens band och gissa vad jag får som present av honom? Nej, det finns inte en endaste pikuliten ynka chans att ni kan göra det så jag får väl berätta: han laddar ner minigolf i vårt wii-spel. Vi gillar båda att minigolfa och eftersom vi inte har hunnit göra det så värst mycket denna sommar (en gång...) så har han kavlat upp ärmarna, kämpat sig genom teknikdjungeln och sugat ner lite gammal hederlig minigolf. Enda minuset är att jag får föreställa en plastikopererad brunett med botoxissues på skärmen. Alternativet var en platinablondi med rattarna till hakan och milslånga ben.

Nej, nu ska jag spela!

2 kommentarer:

Nina sa...

Morronskratt, tack :) Ha en underbar dag, som botoxerad brunett!!

Å sa...

Desamma! Dagen har varit riktigt bra, kanske botoxen och brunfärgen hade något med saken att göra. Men minikjolen fick snällt stanna hemma, den gjorde sig bättre på mitt alterego på skärmen än IRL...