tisdag 25 augusti 2009

Kvällsmagisk musik


Jag har en småknäpp dator. Helt plötsligt, out of the blue, när jag satt i allsköns ro och sorterade foton som min äldsta dotter ska ha med till lekis så började HankyPanky spela musik. Jag gapade några sekunder, men eftersom den har valt vackra svenska ballader så låter jag den hållas. Men jag kan inte för mitt liv förstå varifrån denna musik kommer. Finaste maken lyssnar mest på Metallica och jag väljer inte aktivt sövande svensk musik. Men nu njuter jag. Mysko. Men på ett bra sätt.

Again, a walk down memory lane. Äldstingens första tårta. Det tog mig en dag. Jag vet inte varför jag gjorde det.

3 kommentarer:

Nina sa...

Vilken tårta! mUmS!!

å sa...

Halva ormen låg kvar och slokade när sista gästen gått. Det var då jag insåg att man inte bara ska baka rätt och gott, man borde också räkna ut ung. hur mycket kan tänkas gå åt...
å

Magdalena sa...

Har vi samma tårtbok? :) Samma orm fast grön har vi(på begäran)haft två gånger hos oss, omtyckt! Men just det...barn äter ju inte speciellt mycket tårta numera. Så synd då att familjen måste offra sig ;)