söndag 27 december 2009

Ex-mas


Bra jul. Mycket mycket bra jul. Kanske den bästa ever? Har inte ätit alltför mycket sött, absolut inget kött och icke heller druckit något rött. Men jag har druckit must (must is a must), knapprat cookies och konstaterat att mitt hår har blivit långt. Yogat varannan morgon trots att timmen varit senare än vanligt, samlat energi och sedan borstat granbarr av mattan. Skottat snö. Skottat snö. Och efter det badat bastu.


Lovely. Bara bara lovely.


Julens absolut nr 1.


Egen bild.

2 kommentarer:

Nina sa...

Lite för mycket sweeties här, men annars är jag nöjd :) Dehär dagarna är ett übervälkommet avbrott i vardagen och jag är glad bara jag har min andning kvar. Och det har jag.

...sen tycker jag nästan om all denhär snön. Ska e va, så ska e va liksom!

Å sa...

Jo avbrott behövs, lite distans till vardagen är aldrig fel. Och har man andning har man allt! Och snön, den får ösa ner. Så länge den är så pudrig som den är så kan man skotta den. Och det gillar jag!