tisdag 27 januari 2009

Sick

Enter fever. Fast inte jag, utan finaste maken. Så fort någon i familjen drabbas av sjuuukdom så reagerar jag som värsta organiserade soc.tant. Jag fixar en massa mat, städar och tvättar kläder och ställer iordning för den ultimata katastrofen i en småbarnsfamilj. Att mamma blir sjuk. Inte för att jag ska bli det, men eftersom jag har en plan för det mesta så känns är det lika bra att fixa utifall att. Så det ska jag göra nu.

Dagens haha: Jag har inga pengar med mig. Jag säger Put it on my room och går därifrån. Igår glömde jag säga Put it on my room och gick därifrån. Då ringde restaurangfolket upp till rummet och jag fick gå ner som en satans smitare. Fotbollsfrun

2 kommentarer:

Unknown sa...

Dagens haha för mig var dina egna ord ovanför haha:et. Du är rolig du. :)

Ida sa...

Har lite gett upp mina planer, det blev så tråkigt att vara värsta planeraren. Så nu kör jag på carpe diem :)