onsdag 7 januari 2009

Baila!


Gudars vad folk läser tidningen noga. Ja, nu vet jag sannerligen vad landskapsstafetten är, och det värsta är väl att jag inte ens har vett att skämmas för min ignorans.

Anyway.
Idag fick jag min lationmusik och passade genast på att svänga mina lurviga på dansgolvet (köksgolvet). Vickade nästan höftena ur led när jag låtsades att jag var en vig och smidig magdansös. Men jag hade kul! Och givetvis ser jag precis ut sådär när jag dansar, som bilden ovanför! Jag bär alltid stilettklackar här hemma, vad trodde ni?

2 kommentarer:

linda sa...

hehhe... jag läste dagstidningen väldigt sparsamt under jullovet, men dina kommentarer om landskapsstafetten råkade jag få ögonen på. :) Fint att du visade att Krombi inte bara består av sportfånar!

Ida sa...

Lisa Ahlvik frågade om hon fick citera mig och svaret var ett lugnt ja. Jag står för min okunskap, tillade jag skrattade. Trodde inte att någon skulle få syn på pyttebilden, men folk har typ ringt åt mamma och fnissat. Jag har faktiskt bara skrattat åt det, hade aldrig tänkt att det skulle bli så "allmänt". Och Krombi kom ju på andra plats, så... :D