måndag 1 februari 2010

Rock

Träningsvärk. Försökte hula igår, alltså köra rockring. Jag var riktigt duktig på det som mager teene, nu som mindre mager morsa så går det sådär. Jag juckade som en galen hund men det var tydligen helt fel taktik så jag försökte mig på magdansande middle-age women style men det gick inte heller så bra. Hur gjorde jag förr?!! Idag har jag alltså träningsvärk långt inuti magetrakten. Jag ska pröva på nytt ikväll, publicerar eventuellt bild på eländet. Bara det inte ser för vulgärt ut.

3 kommentarer:

Magdalena sa...

Ingenting är för vulgärt. Jag lovar :)
Shit alltså, att rocka ring har aldrig nånsin varit min grej, vasst av dig att försöka på det.
Vad har du för ring??

Anonym sa...

Kan man sjukskriva sej pga sjuka magmuskler av hula-hula ringning? Isåfall borde jag göra det... aj aj aj...


sis

Ida sa...

M---> Blå plast ful tejpad. Och det går bättre idag, förutom smärtan då :)

S---> Ja, du kan ju säga att du rockade fett igår och mår dåligt idag...