lördag 15 januari 2011

Valen rapporterar


Nå niin. Skulle strongt titta på James B i min ensamhet denna öde lördag (FM på jobb, tror jag) men orkade endast uppbåda entusiasm så det räckte för en halv timme. Mr Bond är fenomenal på många sätt men ser man på filmerna med feministiska ögon blir man onekligen arg eller riktigt trött. Istället åt jag pizza och slösurfade som den white trash brud jag egentligen är. I mitt surfande läste jag fina Annes blogg som långsamt verkar mutera till en träningsdagbok (inte mig emot). Hon hade snällt plitat ner tre strategiska mått som jag gladeligen ville kolla med mina egna. Resultatet var som väntat en smula nedslående, jag å min sida verkar långsamt mutera till en smålat & lönnfet brutta med ett par kostcirklar kring what was formally known as the midjan.


Jag skyller det hela på graviditeter och the big three ou i höst. Och dealar med mig själv att inte äta godis mer än en gång i veckan. Men något annat tänker jag faktiskt inte göra, detta får vara ett led i min "jag duger som jag är" plan.


Punkt.


Bild: jag har möblerat om, najs eller hur?

Inga kommentarer: