torsdag 27 januari 2011

orsekta


Ursäkta mitt förra flummiga inlägg, det var inte alls min mening att verka mystisk och undanflyende. Avskyr när andra bloggare bara skriver a och struntar i fortsättningen. Fnys. Nej jag är ok, nemas problemas. Irriterar mig ibland på att jag inte riktigt har den pejl jag skulle vilja ha på vissa aspekter av mitt liv. Men återigen, jag tror man lurar sig själv ifall man går omkring och tror att man sitter i kontrollstolen,


Det finns ingen kontroll. Det finns bara flöde. Och fastän jag vet detta så glömmer jag bort mig ibland och blir lite melodramisk. *andas andas*


Eller ta modell av les chats. Kärlek, tillit och underbar lättja.

4 kommentarer:

Nina sa...

Uj! Snärtigt med ny layout!
Och du får vara precis så flummig du vill i din egen blogg ;)

Anonym sa...

instämmer me Nina + glad you´re ok :)

Malin

Ida sa...

N--> Layouten är sådär, jag är mittemellan igen. Jo jag flummar på, både IRL och bloggmässigt :)

M--> Jo jag är i princip alltid ok. Och vi borde ha en träffis!

Anonym sa...

apselut!:) kan ju höras via fb inboxen, jobbar du nästa vecka?