söndag 9 januari 2011

Hälg till enda

Jag glömmer så lätt mellan gångerna hur frusen jag blir efter långa yogapass. Så innerligt in i själen frusen och det enda som kanske kunde hjälpa är en varm bastu. Men tröttheten, också den en efterföljare, hindrar mig effektivt från att göra annat än gnälla på bloggen inlindad i morgonrock och filt.

Annars då? Jo jag tackar, helgen är till ända och en ledig vecka stundar. Vad jag ska göra? Tja, tänkte göra mest roliga saker. Läsa, skriva, städa bort piping christmas. Hårballs har pälsat en del tomtar, det ser ut som om töntarna fått sig en rejäl omgång i Ultimare fighter.

Annars får jag väl ta dagen som den kommer.

Ajo, dagens Muse.

3 kommentarer:

Nina sa...

Frusenheten känner jag igen. Milla, du vet, sade nångång att det är ett tecken på att things are working out the way they should! Jag tyckte det lät bra och tror hårt på det!

Själv tycks jag fortsätta snörvla idag, men anar ändå en viss pigghet nånstans bortom högarna av snorpapper. Har, tack och lov, vilodag idag ännu. Imorron börjar allvaret - det roliga :)

linda sa...

Request: Jag skulle gärna läsa ett inlägg gällande Muse. Vill gärna bli övertygad att börja lyssna. Så gärna också rekommendationer över vilka låtar man kan börja med som är lätta att "falla för"! Tack på förhand! ;)

Ida sa...

Nina--> frusenheten förebådar nästa steg: leminhejte....

Lindans--> vassego!