torsdag 8 oktober 2009

Yoga - my drug of choise

Ok, I löööve yoga. Så mycket. Men klockan är halv ett på natten och jag känner mig lite småirriterad över energikicken som aldrig vill gå ur kroppen. Och imorgon (eller typ idag) är det torsdag. Men vet ni, jag har en plan. Jag ska mota torsdagen i grinden så det bara viner om det. Idag har jag nämligen städat hela huset riktigt vackert så jag behöver bara fixa lite käk på kvällen, diska och sedan krypa upp i soffhörnet med bok och chokladglass. Det kan inte bli fel!

3 kommentarer:

Nina sa...

...och du höll dej från att skeda i dej chokoglassen igår (eller var det idag?! ;)

Det är lite nattugglevarning med yoga på kvällen, tyvärr!

Magdalena sa...

M-hm, jag låg också och vände och vred på mig en bra stund för länge igårkväll efter yogan. Men även om det blev för få timmar sömn så steg jag gladeligen upp igen före 6 och yogade, jag var så inspirerad av yang-serien från kvällen före..! :)
Av yogaenergin jag samlade på mig i morse tänker jag baka bröd och städa huset nu ikväll. Don't we just love it?
Om shanti.

Yå sa...

Jo jag sa stop! åt mig själv. Och så lomade jag i säng :D Tja, man måste lära sig att hushålla med sin energi. Jag har inte kommit så långt än.

Yes we love it!! Och wow för din energi, så ska man göra med all power som alstras under yogapasset. Man laddar upp!