torsdag 15 oktober 2009

Resultat!


Amen visst! Jag har fotat eländet och inlägget har funnits i mitt huvud en liten tid. För inte kan man ju bara ha tävlingar och sedan inte publicera ev. vinnare och det rätta svaret.

Så tadaaaa! Två pikismå ynkliga rackare blev det. Ingen texade gissa det, hehe. Fast jag hade mina aningar... Det såg inte så lovande ut nämligen.


Så sorry! Men kanske jag utlyser nya tävlingar i framtiden? Typ gissa hur många dagar min nästa detox går på? (tips, inte 20 som denna gång). Eller varför inte, gissa hur många pluskilon vågen visar efter att jag började yoga och äta hälsosamt? (tips, långt fler än jag egentligen vill erkänna). Jag är väl den enda i världen som spräcker jeansen trots I do my pratice och försöker vara lite petig med maten. Fnys.

2 kommentarer:

Nina sa...

*undrar*
om det inte är dina döttrars jeans du försökt dra på dej då?!!
*gapflabb*

Kategori: jättekul humor. not!

Å sa...

Efter att jag skrev det där småidiotiska inlägget läste jag i tidningen att typ en miljard människor i världen svälter. Då skämdes jag. Och med rätta.
BTW, jag har faktiskt provat V´s tröja en gång, eller försökt prova. Jag fastnade. Och idag kommer jag inte riktigt ihåg varför jag ens gjorde det.

Kategori: Smart. Not.