torsdag 8 oktober 2009

Flöde


Bye bye bokhylla, hello space! Bokisen har fått ett nytt hem i Vörå och vi har fått ett stort luftigt vardagsrum med flödande ljus och utrymme i mängder. Det ska fyllas med yoga och dans har jag tänkt mig. En stereo med ordentliga högtalare står på önskelistan och sedan... ja, då är det bara att skaka på fläsket.


Vida vita vidder.
Angående bilden, det ska föreställa mig som dansar, men det ser mera ut som om jag håller på att braka genom väggen. Alternativt att jag är stålmannen. Oh well. Jag är ingen J Lo

3 kommentarer:

Magdalena sa...

Här borde det finnas ett "Gilla"-alternativ också, precis som på fb :)
Space är skönt, det har säkert med feng shui att göra.Du kan visst den boken? :)
Snygga moves!

linda sa...

Jag tycker du ser nästan osynlig ut på bilden, kanske du är Invisible woman från fantastic four? :)

Ida sa...

Jo jag och feng shui går hand i hand. Inte så att jag slaviskt följer filosofin, men den finns där. Hehe, I´m a groovy girl

Ja! Hur coolt vore inte det? Tyvärr så flaxar jag så vilt att kameran inte hinner med. Därav min osynlighet ;)