fredag 2 oktober 2009

Freaky Friday


Kan inte visa mina ögonbryn. Detoxen har gjort att de frodas i bästa Frida Kahlo style.
Istället är det jag och näsborren som rular.

Känner mig mera alert idag. Inte precis full med energi men mera än igår. Eftersom jag nu renar min kropp för att bli en frisk och vital människa så kan jag ju inte skopa in mera gift as a move along. Alltså, inget godis eller annan förbjuden frukt. Lite surt eftersom jag är extra sugen på sötsaker just nu. Nåväl, jag har kommit på ett sätt att lura mig själv. Haha! Jag tänker baka goda kladdiga brownies och äta ikväll. Fylla dem med choklad och nötter och sedan smaska all night long. Inga löften brutna. Åsiktsfingret in my face.

Nej, jag förstår inte heller varför jag envisas med att fota mig själv och dessutom publicera bilderna här. Narcissism-varning. Ni får bara leva med det.


5 kommentarer:

Nina sa...

Mina frodas utan detox - undrar om de skulle bli mindre vildvuxna om jag avgiftade mej?! hmmmm....

Härlig lediga dagar till dej!

Magdalena sa...

J'aime les photos Åsa!! Narcissist eller inte, bilderna är fulla av drama och det gör mig till en trogen anhängare :)

Anonym sa...

Hejsan Åsa!
Tycker du har hur fina bryn som helst - detox eller inte. Vi ses på måndag/tisdag i arbetets tecken.

K

Yå sa...

Nina--> Det börjar bli transvestit-varning på mig nu. Måste ansa i helgen. Härliga hösiga lediga dagar till dig med!
Maggan--> Merci, je rougis. Mais, c´est pas beaucoup de drama, plus d´ironie. Je suis adhérent des photos en noire et blanche :) (ok, det där sista det jag inte om jag fick rätt en enda stavelse rätt på)

Yå sa...

Hej K!
Du hittade mig, så bra! :) Syns!