onsdag 4 februari 2009

Skidkul!

Skidade med skolkids på isen idag, tre kilometer blev det och låt er nu inte luras av att det låter lite. Jag kämpade hårt för de kilsona jag fick ihop, skidorna har ingen valla alls så det blev att staka på. Och eftersom jag har projekt snygga armar till sommaren så kanske det inte var så dumt ändå.

På tal om att röra på sig, jag skrinnade för första gånger på femton år igår. Och första gången på 20 år på pojkskrickare. Jag var riktigt nervös, sa åt skolkids att de måste hålla mig i handen när jag entrade isen. Men det gick riktigt bra! Fast visst, en kille sa strängt åt mig att jag måste komma ihåg hjälmen nästa gång. Så sätt han har, det ska jag komma ihåg. Dessutom brände jag mig lite i solen, som behagade visa upp sig en timme eller så. That was all I needed tydligen.

Nu: kakao och smörgås.

Inga kommentarer: