lördag 18 december 2010

Tankar om twilight frillan

Har läst Twilight fyrologin. Mycket intressant, det riktigt kliar i fingrarna att skriva en utförlig analys ut alla tänkbara synvinklar men jag ska bespara er. Blev ändå sugen på att klippa samma frilla som Alice Cullen, den är fin. Blonderade mig själv ikväll men det blev på något sätt mera rött än ljust vilket ju borde bidra till julstämningen. Själv är jag inte nöjd alls, själva idén med att ljusa upp mitt hår är att utväxten från i somras skulle försvinna (orkar färga mig max 2 gånger per år) men nu ser det bara randigt ut. Och inte slingigt utan randigt andra vägen, if u know what I mean. Så kanske jag borde bli mörk, det var ett tag sedan sist. Mörkt kort hår... ska verkligen fundera på saken. Borde dock skaffa mig en plattång, som det är nu finns det två frisyrlägen: hästsvans eller 80-tals burr.

Inga kommentarer: