lördag 6 mars 2010

klick


Voi detta kommer att bli en låt som jag gillar om en månad eller så. Nu tycker jag sådär, men den växer, den växer. Jag har förövrigt hennes nimmari, låt avundsjukan flöda fritt. Tyvärr fick jag den inte efter att ha häckat utanför hennes hotell i x antal timmar utan jag deltog i en tävling genom att skriva en dikt om denna man. Och så vann jag hennes CD + autograf.


Nörd är bara förnamnet.


Ovan utlovade bildbeviset, jag har döpt min stil till hobo chick. Den måste kryddas med en viss "jag-bryr-mig-inte-vad-ni-tycker-om-mina-kläder-blick för att hålla.


Ikväll ska jag umgås, se film och äta äta äta. Det kommer utan att tveka bli en lyckad soire.

4 kommentarer:

linda sa...

va du är fin!

grattis till vinsten, kan man månne få läsa dikten? :)

Nina sa...

Söta du! Trycker på "Gilla"r din outfit!

Btw så är det dags att vi skickar in våra alster nu!! http://sfv.webbhuset.fi/tavlingar/solveig_von_schoultz_tavlingen/
:)

Ida sa...

Tack tack! Den vinsten cashade jag ut för så länge sedan att datorer knappast fanns. Jag kommer inte ihåg dikten längre, bara att den var tosig. Kallade Kristian Luuk för Luckey Luuk. Haha.

Tack tack igen! Tyvärr är jag för ung för S von S tävligen. Än.

Nina sa...

Ahmen just det! Du tillhör ju inte fossilerna, ännu ;)