onsdag 23 februari 2011

Kode: sjuk rygg

Yes. Vem kunde tro att jag spenderade 10 h vid datorn igår med tanke på hur illa uppdaterad bloggen är. Jag satt och handkodade min hemsida och inte för att plötsligt fick lust utan för att det är en skoluppgift. Hemsidan blev silvrig med ett stiligt bildcollage på undertecknad. Där kommer också att finnas en bild på mig i en ivrig trikonasana i soluppgången (fotomontage...) men den är inte riktigt klar än. Och nej ni får knappast se sidan (egentligen sidorna) när den är klar, kommer att publicera den på en hemlig intraserver (hittade just på det där ordet själv) och bara låta min lärare se. Det känns so 90´s att göra en hemsida om sig själv by the way, bloggarna har ju sedan länge tagit över. Borde koda lite på min egen blogg, men tja. Jag är ingen Linus Torvalds (läs, bra bok) direkt och jag tror inte ni skulle uppskatta mina taggförsök.

Nu ska jag "länka ihop bilder och sidor", som det så vackert står på mitt papper.

2 kommentarer:

linda sa...

Jag som just skulle begära att få se hemsidan. Okej, int då. Men fotot i nästa inlägg var ju tjusigt! :)

Ida sa...

Jag drabbades faktiskt av ett släng dålig självkänsla och ställde mig i försvarsposition när jag plitade ner detta inlägg. Därför den snäsiga tonen. Ursäkta. Men! Jag ska antagligen göra en yoga sida, den ska du/ni få se bara jag får lagt upp den. Då kan jag nästan utlova mig i diverse asanas iklädd långkalsonger.