måndag 7 mars 2011

månday

Jag ser söta fåglar, kissorna ser broiler med onödig fjäderskrud.
Mina lyckofåglar, domisar. Jag tänker mig att allt blir bra när vi har domisar på fågelbrä´t.

Oj nej. Jag sitter i mitt kök och läser på min data. Och suckar och stönar överdrivet högt av ren och skär frustration. Jag får inte liksom till uppgift ett medans uppgift 2-7 går som en dans. Vilket ju betyder att jag missförstått första uppgiften. Och eftersom jag har bestämt mig för att min första uppfattning är den rätta så får jag liksom inte svängt skutan. Jag kan leva med de flesta känslor, men att känna mig dum as in stupid gör mig riktigt riktigt ilsken.
Tur att jag ska yoga och andas ikväll.

1 kommentar:

linda sa...

Jag känner dum som i "har int fattat grejen" mycket ofta. Som tur kommer man ofta undan med att man låtsas att man fattar... :)

Med väntan på uppdatering!